Projekt realizowany w parze w ramach projektu zaliczeniowego na studiach. Jego celem było stworzenie od podstaw systemu cząsteczek.
Projekt składa się z dwóch bibliotek i aplikacji:
- GameLoopLibrary, która zawiera podstawową logikę silnika potrzebną przy uruchomieniu okna, konfiguracji sterownika DirectX oraz DirectInput, oraz klasy dodatkowe.
- ParticleLibrary, która zawiera właściwy temat projektu, czyli silnik cząsteczek, pozwalający na łatwe tworzenie systemów cząsteczkowych, łatwą ich modyfikację i rozszerzanie.
- iowg, które jest przykładową aplikacją wykorzystującą obie biblioteki w celu pokazania prostego przykładu użycia.
Projekt kompilowany był za pomocą Visual Studio 2019 Kompilator języka C#: v7.3 Wersja .NET Framework: 4.7.2
Użyte biblioteki SharpDX: SharpDX SharpDX.D3DCompiler SharpDX.Desktop SharpDX.Diagnostics SharpDX.Direct3D11 SharpDX.DirectInput SharpDX.DXGI SharpDX.Mathematics